اخذ ویزا در تهران کوتاه و سریع، با سانا تجارت در سال 1402

اخذ ویزا در تهران

مراحل و شرایط اخذ ویزا در تهران

مشاوره: قبل از هر چیزی برای اخذ ویزا در تهران نیاز به مشاوره اولیه ست تا هدف شما از سفر و شرایط شغلی، مالی، سابقه سفر، گردش مالی، تمکن مالی و… بررسی و مشخص شود.

تکمیل مدارک: اولین قدم کاری ما تهیه مدارک مورد نیاز سفارت مربوطه  ودر صورت نیاز ترجمه مدارک است.

گرفتن وقت سفارت: قدم بعدی اخذ ویزا در تهران، گرفتن وقت سفارت برای ارائه مدارک و انگشت نگاری می باشد.

پیگیری و اخذ ویزا در تهران: بعد از ارائه مدارک به سفارت؛ وضعیت پرونده شما، توسط ما (کارشناسان مجموعه ما) پیگیری خواهد شد، تا به محض ویزا شدن، پاسخ را به شما اعلام کنیم.

مواردی که در اخذ ویزا شما در تهران موثر خواهد بود:

 

وضعیت تملک: ارائه سند ملکی به سفارت الزامی نیست اما این اسناد گواه بر تعلق خاطر شما به کشورتان می باشد وشانس شما را برای اخذ ویزا در تهران افزایش می دهد.

تمکن مالی و گردش حساب: مهمترین مدرک برای گرفتن  ویزا در تهران ، ارائه نامه تمکن مالی و پرینت حساب بانکی شما می باشد. مبلغ موجود در حساب شما و ریز گردش حساب شما، تاثیر بسزایی در شانس اخذ ویزا در تهران دارد.

تاریخچه سفر: مهرهایی که قبلا در پاسپورت شما و یا یا پاسپورت های قدیمی شما ثبت شده، بیانگر این موضوع است که شما یک گردشگر هستید . قصد ندارید پناهنده شوید.

سابقه بیمه: چنانچه شما کارمند باشید، برای تایید مدارک شغلیتان باید سابقه بیمه مرتبط ارائه کنید.

شغل: موقعیت شغلی شما تاثیر بسیار زیاد وتعیین کننده در روند صدور ویزای شما دارد. بطور مثال کارمندی با سابقه کاری زیاد و یا مدیریت یک شرکت بزرگ، شانس بیشتری برای اخذ ویزا در تهران دارد.

جهت نمایش کلیک کنید
بهترین راهنمای اخذ ویزا شینگن در تهران و ایران در شرکت سانا تجارت

موارد خاص: با توجه به انواع ویزا و قوانین خاص هرکشور، ممکن است مدارک دیگری نیاز باشد که کارشناسان ما برای تکمیل و ارائه کامل مدارک در کنار شما خواهند بود.

عوامل تاثیر گذار برای اخذ ویزا در تهران:

 

باید هدف خود را از سفر مشخص کنید مهمترین دلیل برای سفر را انتخاب کنید و براساس آن مدارکتان را آماده کنید.

متاهل ها شانس بیشتری برای اخذ ویزا دارند. نباید فکر کنید مجرد بودن باعث می شود راحت تر ویزا بگیرید بلکه متاهل بود یک امتیاز مثبت است که شانس شما را برای اخذ ویزا در تهران افزایش می دهد.

با رزرو بلیط هتل و یا از طریق دعوتنامه ثابت کنید محل اقامت شما در کشور مقصد مشخص است. در این صورت راحت تر ویزا می شوید.

حتما انگشت نگاری شوید در غیر اینصورت منتظر باشید تا در فرودگاه مقصد شما را به عنوان مسافر غیر قانونی تشخیص دهند.

حتما بلیط پرواز خود را رزرو کنید و مدارک مربوط به رزرو بلیطتان را به سفارت ارائه کنید.

از ویزایی که می گیرید استفاده کنید. اعتبار پاسپورت به مهرهای ورود و خروج آن است. اگر ویزا بگیرید . از آن استفاده نکنید از اعتبار پاسپورت شما کم می شود.

داشتن سند ملکی الزامی نیست اما داشتن آن به شما کمک می کند که راحت ویزا دریافت کنید.

سن شما با ویزا شدن ارتباط مستقیم دارد چرا که هر چه سن شما بالاتر باشد احتمال درخواست شما برای پناهندگی را کاهش می دهد و احتمال ویزا شدن شما رو افزایش می دهد.

جهت نمایش کلیک کنید
ویزای امریکای جنوبی | قوانین جدید شهروندی آمریکا | سانا تجارت

سفارت از شما ضمانت نمی گیرد فقط متن ترجمه اسناد و مدارک شما  جهت تکمیل پرونده ویزا شما در سفارت نگه داری می شود.

فراموش نکنید!

ویزای دریافتی شما برای ورود به کشور مقصد است هر جاکه قوانین مربوط به ویزا گرفتن را رعایت نکرده باشید احتمال اینکه با داشتن ویزا دچار دردسرشوید و از ورود شما ممانعت به عمل آید وجود دارد.

مشاوره بگیرید.

اطلاعات خود رو بالا ببرید و از راهنمایی و مشاورین و کارشناسان ما استفاده کنید. چرا که کوچکترین اشتباه باعث هدر رفتن وقت و هزینه شما خواهد شد.

مراحل و شرایط اخذ ویزا در تهران برای کشورهای مختلف

شرایط و مراحل اخذ ویزا در تهران برای کشورهای مختلف متفاوت است. بسته به اینکه پاسپورت شما متعلق به کدام کشور است، برای ورود به بعضی کشورها نیاز به دریافت ویزا ندارید و شرایط اخذ ویزا در بعضی از کشورها نیز آسان است.

ایرانیان می توانند به 38 کشور بدون اخذ ویزا وارد شوند اما برای باقی کشورها نیاز دارند که ویزا دریافت کنند. برای گرفتن ویزا باید شرایط خاص کشور مقصد را رعایت کنید.

 

اولین قدم برای اخذ ویزا در تهران:

 

برای اخذ ویزا در تهران و خروج از کشور بیش از هرچیز نیاز به پاسپورت(گذرنامه) دارید. اگر گذرنامه دارید، تاریخ اعتبار گذرنامه تان را چک کنید. اگر هنوز اقدام به گرفتن پاسپورت نکردید باید مراحل اداری آن را طی کنید و اقدام به گرفتن آن کنید.

پاسپورت شما باید حداقل دارای شش ماه اعتبار باشد. البته بعضی از کشورها برای ارائه ویزا به مسافران زمانی بیش از شش ماه اعتبار گذرنامه در نظر می گیرند. مثلا برای دریافت ویزای هنگ کنگ اعتبار گذرنامه شما باید بیش از هفت ماه باشد.

جهت نمایش کلیک کنید
بهترین آژانس برای ویزای شینگن در سال 1402 در تهران و ایران

اگر گذرنامه شما دارای اعتبار زیر شش ماه باشد، شما نه تنها قادر به گرفتن ویزا نخواهید بود بلکه در خصوص کشورهایی که نیاز به صدور ویزا هم ندارند صدق می کند و شما قادر به ورود به کشور مربوطه نخواهید بود.

برای اخذ ویزا در تهران چه باید کرد؟

شاید در این موضوع بخواهید اطلاعات کسب کنید که اخذ ویزا تحصیلی برزیل چگونه است؟

شرایط اخذ ویزا  با توجه به نوع درخواست و کشوری که برای آن اقدام می کنید متفاوت است اما به طور کلی تمامی کشورها برای صدور ویزا نیاز به مدارک مشخصی دارند.

مدارک معمولی که در شرایط اخذ ویزا در تهران برای کشورهای مختلف وجود دارد به شرح ذیل است:

پاسپورت(گذرنامه) با اعتبار حداقل شش ماه

مدارک شناسایی که هویت شخص رو مشخص می کند.

مدارک مالی مبتنی برای توانایی مالی اشخاص، صورت حساب بانک

عکس جدید و واضح از شخص متقاضی

این موارد مدارک کلی برای گرفتن ویزای کشورهای مختلف است.

اگر ویزا برای مقاصدی خاص مانند تحصیل یا کار صادر شود باید مدارک مورد نیاز برای اثبات این امور نیز به سفارت ارائه شود. به طور مثال از جمله شرایط اخذ ویزا تحصیلی؛ مدارک مبتنی بر پذیرش شخص در دانشگاه یا مدرسه مشخص در آن کشور است. برای گرفتن ویزا به منظور دیدار بستگان یا خانواده باید یک دعوتنامه از طرف شخص مقیم در آن کشور برای متقاضی فرستاده شود و تحویل سفارت شود. برای ویزای کاری، باید سوابق تحصیلی، کاری و آموزش های فنی وحرفه ای خود را ارائه نمایید.

در بین ویزاها، ساده ترین شرایط برای گرفتن ویزا را، ویزای توریستی دارد که با توجه به مقصد مورد نظر شرایط آن متفاوت است و شرایط سیاسی و اقتصادی کشور مبدا، تاثیر زیادی بر آن دارد.

جهت نمایش کلیک کنید
اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا تضمینی + شرایط | در سال 2023 میلادی

 

 

sanaadmin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع